2016. november 13., vasárnap

40. fejezet

Sziasztok! :D 
Megérkezett a Cool For The Summer utolsó fejezete, de ma még nézzetek be az Everything Is Not What It Seems-re, hiszen az csak ma indul és a legeslegújabbhoz befejezem ma a harmadik fejezetet. 

Jó olvasást♥
És remélem tetszeni fog :D
És még van egy hely ahova érdemes benézni Supernatural Girls  :

Tudjátok ti, hogy hol kell követni ;)
TWITTEREEEN éééééés WATTPADOOON

És csekkoljátok a legfrissebbhez a legfrissebb oldalt :D 
http://everytingisnotwhatitseems.blogspot.hu/
xx♥ 



Unbreakable

Dean szemszöge
-Dean, merre? –nézett rám Dev.
-Nem tudom, csak menjünk. –mondtam.
-Dean? –nézett rám.
-Mi van? Nem vagyok térképész, hogy tudjam merre kell menni.
-Gyere velem! –ragadott karon Dev, és hátra húzott.
-Mi van? –néztem rá értetlenül.
-Teljesen szét vagy esve. Én értem, hogy örülsz…
-Dev… 29 év… -folyt végig az arcomon egy könnycsepp. –Nem értheted… ne haragudj!
-De Dean értem.
-Mi?
-Azért értem mert veled voltam az elmúlt 16 évben.  Dean, minden rosszon rosszban segítettem.  Ki volt ott amikor Sammy lelépett ? John? Még csak a közeledbe se láttam. Talán Sammy? Ja nem, ő egyetemen volt. Ki hagyott ott mindent érted? Én!
-Dev… köszönöm! Köszönök mindent. Imádom, hogy velem voltál, vagy és leszel. Soha nem tudok ezért elég hálás lenni… de Devonne ő az anyukám.
-Tudom, csak nem szeretem, soha sem szerettem amikor egyik percbe még te kötsz bele mindenkibe, aztán meg nem tudod, hogy mit akarsz. Azt se, hogy ki vagy. Dean… Winchester a legnagyszerűbb ember akit ismerek. Ha kijutottunk innen összeomolhatsz… sőt kell is, hogy megtedd… Túl sok teher van rajtad. De most szedd össze magad!
-De nem megy!
-Winchester! –nyomott a falnak Dev. –Elég legyen! Szedd össze magad!
-Rendben! Nyugi! Megcsinálom!
Előre mentünk.
-Mindenki utánam. Anya maradj középen! Dev, gyere előre!
-Sam, Apa hátra!
-Rendben! Ja és futva megyünk. Rick, Bobby oldalra. Csinálhatjuk?
-Csináljuk!
Magam mellé néztem és láttam, hogy Devonne büszkén mosolyog rám vissza.
-Köszönöm! –indultunk el.
-Kapjátok el őket!  -hallottunk meg egy ismerős hangot.
-Menjetek! –állt meg anya.
-Mi? Nem!
-Dean kérlek!
-Anya, nem veszíthetünk el még egyszer, kérlek menj Sammyékkel. Majd gyertek vissza!
-Menjünk! –mondta apa.
Sam szemszöge
Elindultunk kifelé, szerencsére semmi nem akadályozta az utunkat, és sajnos van fogalmam, hogy miért volt túl könnyű.
-Apa, vidd őket biztonságba. Gyere Dev!
Visszamentünk és amit láttuk az lesokkolt minket. Dean arca tiszta seb volt.
-Dev, te Deanhez én intézkedek! 
-Oké!
Dev szemszöge

Amíg Sammy elterelte a figyelmüket, addig próbáltam Dean kezét kibogozni.
-Őrült vagy, hogy visszajöttél! –nézett rám.
-Te vagy az, hogy maradtál! Na gyere! –húztam fel.
-Merre? –kérdezte Dean.
-Nem tudom! De hol van Sam?
-Itt vagyok! –jött oda.
-Dean?! –fogta meg Sam aggódva a bátyja arcát.
Az arcán látszott minden amit érzett. 

-Jól vagyok! Menjünk innen!
Felálltunk és elindultunk kifele.
-Álljatok meg! –mondta Dean és letérdelt.
-Mi a baj?
-Csak fáj!
-Menjünk mi előtt többen is ideérnek.
-Rendben!
Nagy nehezen kiértünk.
-Hogy állítsuk meg ezt itt? –kérdezte Bobby.
-Van itt szentelt víz? –kérdezte Dean belénk kapaszkodva.
-Van. –mondta John.
-Locsold körbe Apa. Dev? Sammy?
-Igen?
-Segítsetek beülni.
-Rendben!
Beültettük az impala hátsó ülésére.
-Devonne, ülsz mellém?
-Persze! 
-Megyek megnézem apát! –mondta Sammy.
-Rendben.
-Dev, arra gondoltam, hogy feladom magam.
-Dean, most kaptad vissza Lisat és Bent. Ne csinálj hülyeséget! Légy inkább tanár.
-Tanár? Én? Örülök, ha valami betaníthatóra felvesznek.
-De Dean ennél jobbat érdemelsz, mert jobbat tudsz.
-Tévedsz! Tudod, hogy milyen úgy felnőni, hogy ha bármit hibáztam apám nem szólt hozzám.
-De hogy tévedek. Kérlek, bízz bennem. Tudod, ebbe a csajok jobbak.
-Hogy?
-A véleményekbe.
-De ti mindenbe jobbak vagytok. Tudod, hiszen simán lefutsz.
Odaértek a többiek.
-Mehetünk? –kérdezte Apa.
-Aha!
Végül is Anya ült be mellém és a lábára dőltem.
-Jól vagy, angyalom?
-Persze! –mosolyogtam amennyire bírtam.
Sam leparkolt a garázsba.
-Dean! –futott oda Lisa. –Szívem, az arcod?!
-Szia, jól leszek. Anya ő itt Lisa.
-Lisa, Mary.
-Anya? –nézett rám. –Nagyon örülök! –mosolyogtak egymásra.
Végre anya is itthon van. És minden a legnagyobb rendben. Úgy, hogy végre valóra válthatom a legnagyobb álmomat.
-Lisa? –térdeltem le elé.
-Dean? Mit szeretnél?
-Hozzám… hozzám jössz feleségül?
-Hozzád megyek! –csókoltuk meg egymást.
Végre annyi év után végett értek a szenvedéseink. Annyira jó, hogy végre vége ennek az egésznek. Ott hagytuk a bunkert meg mindent és kiköltöztünk a kertvárosba, mint szomszédok.
Sam a közeli gimnáziumba lett tanár, én visszamentem az építőiparba, míg Dev pultosként dolgozik az Eric által vezetett klubban.


2 megjegyzés:

  1. Hey-ho!:D
    Nem vagyok térképész, hogy tudjam merre kell menni. xdd
    Szegény Deant bántják mindig! :(
    Hát fura hogy vége :(
    De a végén mindenki boldog lett! :)
    Izgalmas volt! :D
    Köszönöm, hogy olvashattam :* ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy olvastad, de mindig van újabb és újabb :DD
      Várlak a másikon is ;)
      ♥ xx

      Törlés